Vragen? Bel ons! Telefoonnummers - Klooster Reizen Reisburo BV

Bel mij terug

Bel mij terug Telefoonnummers - Klooster Reizen Reisburo BV

Mijn website:

Ga naar de homepage - Klooster Reizen Reisburo BV

Menu - Klooster Reizen Reisburo BV
Menu
Mijn reisoverzicht

Nieuws/vakantieblog

GERDA KLOOSTER: ALS KLANTEN ZOVEEL GELD BIJ JE UITGEVEN, MOET JE KWALITEIT UITSTRALEN

GERDA KLOOSTER: ALS KLANTEN ZOVEEL GELD BIJ JE UITGEVEN, MOET JE KWALITEIT UITSTRALEN - Klooster Reizen Reisburo BV

HAREN - Inmiddels is Gerda Klooster eigenaresse van zes Klooster Reizen reisbureaus en als het aan haar ligt worden dat er uiteindelijk nog wel meer. Reisbizz Magazine ging langs bij het reisbureau in Haren om met Gerda in gesprek te gaan over haar carrière, ondernemerschap en de toekomst, wat uitliep op een gezellige lunch aan het Paterswoldsemeer.

In 1929 startte het familiebedrijf Klooster Reizen als transportbedrijf. Er was veel werk, met name in de jaren ’50 voor het busvervoer. “Begin jaren ’60 zijn mijn ouders in het bedrijf gekomen”, vertelt Gerda. “Mijn vader werkte zelf ook als chauffeur op de bus en langzaamaan ontwikkelde dit zich verder met de verkoop van reizen. Eerst autoreizen, later ook met de bus.” Het werd drukker en drukker in de zaak. De moeder van Gerda nam de verkoop van reizen onder haar hoede en kon de hulp van haar dochter goed gebruiken in de zomermaanden. “Ik heb eigenlijk altijd meegewerkt vanaf mijn twaalfde. Elke zomer hielp ik met veel plezier in het bedrijf. We verkochten toen vooral dagtochten, iedere dag vertrok er wel één. Daar is de liefde voor het vak begonnen.”

Kwaliteit
Het reisbureau in het chique Haren ademt luxe, of misschien beter gezegd, kwaliteit uit. Aan de balies staan comfortabele lederen stoelen en in het midden van de winkel kunnen klanten loungen in de gezellige zit met openhaar. “Als het straks in de winter koud is, dan laten we de haard lekker branden”, zegt collega Michèla.

Gerda wil dat haar klanten zich comfortabel voelen wanneer ze langskomen in de winkel. Een goede kop koffie is dan ook erg belangrijk. “Als klanten zoveel geld bij je uitgeven, moet je kwaliteit uitstralen. Dan komen ze ook terug. Ik wil dat ze het fijn hebben in de zaak en dat gaat me eigenlijk nog niet ver genoeg. Het liefst zou ik een taartpunt serveren bij het kopje koffie in een mooi Wedgwood servies”, vertelt ze. Of Gerda een pietje-precies is? “Ik investeer veel in een mooie etalage, het is je visitekaartje. En zo wil ik het doen en niet anders. Je moet gaan voor kwaliteit, daar ben ik zeker van.”

Meer informatie: www.reisbizz.nl

Meer berichten lezen? Zie ons Nieuws/vakantieblog


Klooster Reizen Winschoten - Klooster Reizen Reisburo BV

Winschoten

Klooster Reizen Stadskanaal - Klooster Reizen Reisburo BV

Stadskanaal

Klooster Reizen Delfzijl - Klooster Reizen Reisburo BV

Delfzijl

Klooster Reizen Hoogezand - Klooster Reizen Reisburo BV

Hoogezand

Klooster Reizen Groningen - Klooster Reizen Reisburo BV

Groningen

Klooster Reizen Roden - Klooster Reizen Reisburo BV

Roden

Nieuws
GERDA KLOOSTER: ALS KLANTEN ZOVEEL GELD BIJ JE UITGEVEN, MOET JE KWALITEIT UITSTRALEN - Klooster Reizen Reisburo BV

GERDA KLOOSTER: ALS KLANTEN ZOVEEL GELD BIJ JE UITGEVEN, MOET JE KWALITEIT UITSTRALEN

...  Verder lezen »