Vragen? Bel ons! Telefoonnummers - Klooster Reizen Reisburo BV

Reisadviseur Heleen Akkerman

Reisadviseur Heleen Akkerman - Klooster Reizen Reisburo BV

Klooster Reizen, filiaal Winschoten

In 1994 ben ik bij Klooster Reizen in dienst gekomen en werk inmiddels dus al heel wat jaren in de reiswereld. Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat van de wereld mogen zien, maar natuurlijk blijft er altijd wat te wensen over! Zo zou ik graag nog een rondreis door het westen van Amerika willen maken, maar ook IJsland en Japan staan op mijn droomlijstje.

Mooie herinneringen bewaar ik o.a. aan mijn reizen naar diverse Griekse en Spaanse eilanden, de Kanaaleilanden en mooie steden zoals Rome, Edinburgh en Sevilla . Ook ben ik een beetje verliefd geworden op Engeland, Wales, Schotland en Ierland. Verder kijk ik met veel plezier terug op de prachtige reizen die ik maakte naar Canada, Jordanië, diverse landen in het uitgestrekte Azië, Australië en Argentinië.

Heeft u ook een droomreis? Kom dan langs bij Klooster Reizen in Winschoten, ik stel graag een mooie reis voor u samen. De koffie staat klaar!

Reisverhalen van Heleen Akkerman

Heleen haar avonturen in Argentinië - Klooster Reizen Reisburo BV

Heleen haar avonturen in Argentinië

Eind september ben ik op uitnodiging van Yaxa Reizen mee geweest naar Argentinië. Het zou mijn eerste kennismaking met Zuid-Amerika worden dus ik was erg benieuwd wat me te wachten stond!...

Heleen bezoekt Petra en de Dode Zee - Klooster Reizen Reisburo BV

Heleen bezoekt Petra en de Dode Zee

Op 5 oktober 2021 vertrokken we vanaf een regenachtig Schiphol met Transavia naar Amman, de hoofdstad van Jordanië. De vluchtduur is ca. 4,5 uur, en dan stap je zomaar een heel andere wereld binnen! Omdat we 's avonds laat aankwamen gingen we na aankomst in het hotel nog een hapje eten en daarna lekker slapen om uitgerust aan onze rondreis te beginnen....

Alle 4 Kanaaleilanden zijn ontdekt door Heleen - Klooster Reizen Reisburo BV

Alle 4 Kanaaleilanden zijn ontdekt door Heleen

Een echte Engeland-fan zoals ik mag de Kanaaleilanden (bestaande uit de eilandjes Jersey, Guernsey, Sark, Herm en Alderney) natuurlijk niet overslaan, en dus greep ik de kans om deze bestemming zelf te kunnen ontdekken met beide handen aan. Het leuke is trouwens dat je vanaf eind april t/m eind juni 2019 ook vanaf “ons eigen” Eelde naar het eiland Guernsey kunt vliegen. Wij vlogen, omdat de Eelde-vluchten nog niet gestart waren, met British Airways via Londen/Gatwick naar het eiland Jerse...

Studiereis TUI Bali & Dubai 25 nov t/m 4 dec 2018 - Klooster Reizen Reisburo BV

Studiereis TUI Bali & Dubai 25 nov t/m 4 dec 2018

We vlogen via Dubai naar tropisch Bali met Emirates. Vanaf Schiphol vliegt deze maatschappij met de A380, een moderne comfortabele luchtreus voorzien van allerlei moderne technische snufjes zoals een zeer uitgebreid entertainmentsysteem met honderden films en games, te zien op het (grote) scherm in de stoel voor je. Ook heb je per vlucht 20MB gratis wifi (als je meer MB’s nodig hebt betaal je bij) zodat je even leuk een appje naar het thuisfront kunt sturen. Tijdens de snelle overstap voor de...

Umbrië, het groene hart van Italië - Klooster Reizen Reisburo BV

Umbrië, het groene hart van Italië

Voor haar complete reisverslag en handige tips lees je snel verder :-)...

New York! - Klooster Reizen Reisburo BV

New York!

Al jaren staat deze stad bovenaan mijn reisverlanglijstje, en nu is het dan eindelijk zo ver: ik mag naar New York! Ik ben ontzettend benieuwd of de stad haar bijnaam, “The city that never sleeps”, ook echt zal waarmaken, en of het nou écht allemaal zo fantastisch is als iedereen altijd zegt. Na een comfortabele vlucht met de KLM landen we op de luchthaven van New York (JFK). Ik heb veel verhalen gehoord over de ongelofelijk strenge douane-controles: lange rijen bij de paspoortcontroles ...

Schotland - Klooster Reizen Reisburo BV

Schotland

Medio april 2015 vertrekken we met de ferry van DFDS Seaways vanuit IJmuiden. De overtocht duurt ca. 10 uur, maar je hoeft je absoluut niet te vervelen. Aan boord zijn o.a. een buffetrestaurant, een à la carte-restaurant, winkels, gezellige koffiebars en zelfs een bar met dansvloer en live-muziek. Na een heerlijk diner en nog een paar drankjes in de bar kruipen we lekker in ons bedje. Als we de volgende ochtend wakker worden nemen we een kijkje aan dek, waar we de kust van Engeland al zien vers...

Klooster Reizen Winschoten - Klooster Reizen Reisburo BV

Nieuws
Gerda verwelkomt Vrienden van de HAL - Klooster Reizen Reisburo BV

Gerda verwelkomt Vrienden van de HAL

Vorige week mocht Gerda ons bedrijf introduceren op de Facebookpagina Vrienden van de Holland America Line. Graag delen we dit bericht ook met onze klanten!...  Verder lezen »