Vragen? Bel ons! Telefoonnummers - Klooster Reizen Reisburo BV

Reisverhalen:

TUI Challenge Curaçao

Antillen: TUI Challenge Curaçao - Klooster Reizen Reisburo BV

Op 14 november vertrok ik met een grote groep richting Curaçao. Ik had vooraf al een beetje kennis gemaakt met mijn team, omdat de “challenge” al voor de reis begon. We moeten een filmpje maken met ons team, waarin we elkaar gingen presenteren.

Op Schiphol ontmoette ik mijn team in levende lijve: Marian, Amke en Monique, of zoals we vooraf bedacht hadden: team Super Dushies

We kwamen laat aan op Curaçao en we gingen gelijk op weg naar onze Sunny Cars auto. Daarna reden we naar onze bungalow in het Time to Smile Chogogo Resort. Dit zijn echt prachtige, ruime bungalows met een grote veranda. Ook zijn ze helemaal ingericht volgens het Time to Smile concept.

Op 15 november moesten we ons verzamelen en begon de wedstrijd. De eerste punten werden verdeeld onder de teams naar aanleiding van het gemaakte filmpje. Helaas weinig punten, dus we gingen fanatiek naar het eerste spel in het Lions Dive Beach Resort. We moesten punten halen door vragen te beantwoorden die onder water lagen. Als een echt Robinson renden we in het water, maar we waren veel te fanatiek en kwamen dus buiten adem aan bij de eerste boei. Om de vraag te openen moesten we met een tablet het water in duiken en de QR code scannen. Dit gaf wat technisch gedoe, maar uiteindelijk kregen we bijna alle vragen beantwoordt. Hierna was het tijd om op adem te komen en te lunchen in het Hemingway Beach Restaurant. Na wat vrije tijd om de accommodatie en Mambo Beach te bekijken, gingen we terug naar onze accommodatie. In de avond zijn we met een gids naar diverse restaurants in Pietermaai gegaan.

Op 16 november gingen we met de auto naar Willemstad. Nadat we onze auto hadden geparkeerd in het centrum, moesten we met een tablet de stad in. Als we de route op de tablet goed volgden, kwam er een vraag in beeld op bepaalde punten. Het was echt een race tegen de klok, waardoor er diverse teams door elkaar door Willemstad renden. Je werd er bloedfanatiek (en warm) van. Natuurlijk hebben we nog wel even de tijd genomen om te genieten van deze bijzondere stad.

Die middag gingen we met de catamaran naar het Spaanse Water. Dit was echt heerlijk genieten na zo’n fanatieke ochtend. Bij terugkomst konden we met onze voeten in het zand dansen bij Zanzibar Beach. Wat een aanrader!

Op 17 november begonnen we met een bezichtiging van het prachtige Papagayo Beach Club & Resorts. Na het ontbijt in dit resort, gingen we met de huurauto’s op pad. We kregen de tablet weer mee en moesten bepaalde locaties zoeken aan de hand van foto’s. Als je goed reed, kreeg je ook weer diverse vragen in beeld. Dit was een ontzettend leuke manier om het eiland te ontdekken. Wat een mooie plekken hebben we gezien!

Toen we terug kwamen bij onze accommodatie hadden we de prijsuitreiking. Geen prijs voor ons, maar dat wisten we al een beetje door de tussenstand die we iedere dag kregen. We eindigden de dag met een heerlijke bbq in Restaurant Zest. Daarna hadden we nog een groot feest in de Papagayo Beach Club.

Op 18 november hebben we nog het Santa Barbara Resort bezocht en een bezoek gebracht aan het cruise schip “Mein Schiff 2” om vervolgens weer naar de luchthaven te gaan.

Curaçao is echt fantastisch. Een heerlijk relaxed eiland en ideaal om met de huurauto te ontdekken.

Antillen op de kaart

TUI Challenge Curaçao - Klooster Reizen Reisburo BV

Bent u hier geweest?

Deel uw ervaring met anderen en schrijf hieronder een review. Alvast bedankt!

Mijn website:

Uw ervaring:

Ik ga akkoord met het per e-mail verzenden en opslaan van mijn ingevulde gegevens en het publiceren van mijn naam, bericht en toegevoegde afbeelding op deze website.

Reviews

Er zijn nog geen reviews geschreven over deze bestemming.

Klooster Reizen Winschoten - Klooster Reizen Reisburo BV

Nieuws
Gerda verwelkomt Vrienden van de HAL - Klooster Reizen Reisburo BV

Gerda verwelkomt Vrienden van de HAL

Vorige week mocht Gerda ons bedrijf introduceren op de Facebookpagina Vrienden van de Holland America Line. Graag delen we dit bericht ook met onze klanten!...  Verder lezen »