Vragen? Bel ons! Telefoonnummers - Klooster Reizen Reisburo BV

Mijn reisoverzicht

Reisverhalen: Linda Hoekstra

TUI Experience trip Fuerteventura

Canarische Eilanden: TUI Experience trip Fuerteventura - Klooster Reizen Reisburo BV

15/01/2022 - Geschreven door reisadviseur Linda Hoekstra

Op 3 oktober vertrok ik voor de TUI Experience trip naar Fuerteventura. Fuerteventura is over het algemeen een minder bekend eiland dan bijvoorbeeld Gran Canaria of Tenerife. Daarom was ik extra benieuwd wat dit eiland allemaal te bieden heeft.

We vertrokken ’s middags met een vol vliegtuig van TUIfly richting Fuerteventura. Dit was voor mij een bevestiging dat veel mensen weer verlangen naar een heerlijke vakantie. Nadat we rond 19.00 uur zijn geland, worden we naar ons eerste overnachtingshotel gebracht: TUI MAGIC LIFE Fuerteventura. De MAGIC LIFE hotels van TUI staan bekend om zijn vele sportactiviteiten. We begonnen de volgende ochtend dan ook sportief met een Zumba les, een beachvolleybal wedstrijd en aqua fitness. Hierna was het tijd om ons op te frissen en werden we naar ons volgende hotel gebracht, TUI BLUE RIU Calypso.

Na een sportieve ochtend hebben we een aantal uurtjes vrije tijd. De ligging van TUI BLUE RIU Calypso is ideaal, direct aan het strand en op loopafstand van de gezellige dorpjes Jandia en Morro Jable. Nadat we hier hebben rondgestruind en heerlijk op een terrasje hebben gezeten stond er nog een cocktail proeverij voor ons op het programma. Daarna hebben we genoten van het heerlijke eten in het buffetrestaurant van het hotel.

De volgende dag vertrokken we richting het noorden van het eiland naar Corralejo. Tegelijk met ons waren ook onze Belgische collega’s op studiereis op Fuerteventura. Vandaag stond in het teken van de Game Nederland tegen België. Tijdens dit spel door Corralejo hebben wij vragen beantwoord en opdrachten uitgevoerd om zo het eiland beter te leren kennen. Deze avond verbleven wij in RIU Palace Jandia. We hadden een mooie ruime kamer met uitzicht op zee.

Na het ontbijtbuffet hadden we een heerlijk ontspannen dagje. Met een catamaran zijn we langs de kustlijn van het eiland gevaren. Helaas hebben we geen dolfijnen gespot. Wel hebben we heerlijk kunnen genieten van de zon en hebben we het eiland vanaf het water mogen bewonderen. In ons laatste overnachtingshotel, ROBINSON Jandia Playa, sloten we de dag af in de infinity pool op het dakterras. Wat een mooie plek om de zonsondergang te bekijken!

De laatste ochtend hebben we kennis gemaakt met de sportactiviteiten die ROBINSON te bieden heeft. De middag hadden we ter vrije besteding om naar het strand te gaan of om nog even aan het zwembad te liggen. In de loop van de middag was het helaas alweer tijd om ons op te frissen voor de vlucht terug naar huis.

Canarische Eilanden op de kaart

TUI Experience trip Fuerteventura - Klooster Reizen Reisburo BV

Bent u hier geweest?

Deel uw ervaring met anderen en schrijf hieronder een review. Alvast bedankt!

Mijn website:

Uw ervaring:

Ik ga akkoord met het per e-mail verzenden en opslaan van mijn ingevulde gegevens en het publiceren van mijn naam, bericht en toegevoegde afbeelding op deze website.

Reviews

Er zijn nog geen reviews geschreven over deze bestemming.

Klooster Reizen Winschoten - Klooster Reizen Reisburo BV

Nieuws
Gerda verwelkomt Vrienden van de HAL - Klooster Reizen Reisburo BV

Gerda verwelkomt Vrienden van de HAL

Vorige week mocht Gerda ons bedrijf introduceren op de Facebookpagina Vrienden van de Holland America Line. Graag delen we dit bericht ook met onze klanten!...  Verder lezen »